Õppimisjulgus tagab hakkamasaamise igal ajal
Aili Raidma ja Raplamaal ning kaugemalgi tuntust kogunud menuka Caiselle Cateringi vahel võiks sama hästi tõmmata võrdusmärgi, sest hakkaja naine on cateringi firma au ja südametunnistus. Pole vist kooke, toite, salateid ja suupisteid, mis oleks valminud ilma tema puudutuseta ning kauneid laudu ja kaunistusi, kus paigas väikseimgi Aili poolt läbi mõeldud detail.
Ants Kuningas – jurist, kes vaimustus keevituse ilust
„Kindlasti ei läinud ma keevitamist õppima selleks, et uue oskusega leiba teenima hakata,“ tunnistas peamiselt juristina tegutsev Ants Kuningas, kes paljude tegevuste kõrvalt aina rohkem ka enda ja teiste koolitamisteks aega ja tahtmist leiab. Miks üks mees üldse tahab midagi õppida? Keevituse koolitusele viis Antsu ennekõike kirg metalli ja selle kokkusulatamise ilu vastu.
Üleskutse lugude kogumiseks
Eesti Vabaharidusliit kutsub üles koguma õppijate lugusid! Miks lood on head? Lood on olnud ja on esmased õppimisallikad. Lood ümbritsevad meid aegade algusest alates. Nende kaudu õpime me maailma tundma, jagame ühiseid väärtusi, toidame fantaasiat ja kujutlusvõimet, saame inspiratsiooni ja vajadusel lohutust. Lugude kaudu on lihtne samastada end loo tegelastega, me leiame lugude
Ants Kari: õppimine kui isikliku ämblikuvõrgu punumine
Harjumaal asuva MTÜ Harmi Haridusseltsi üks eestvedajatest Ants Kari jagas oma mõtteid õppimisest. Tema sõnul erineb täiskasvanuea õppimisprotsess oluliselt lapsena koolis õpitud oskustest. Loe ja saa teada, mis on Antsu jaoks õppimine ja kuidas või millal on ta ise õppimist kogenud. Koolis õpime kahtlemata lisaks teadmistele ka õppima, aga kui protsessi visualiseerida, siis
Maie Kindel – julge õppida elust ja enesest
Õppimise vajalikkust olen pidanud esmatähtsaks läbi elu, kuigi ma ei olnud eeskujulik õpilane koolis. Elu ise on olnud minu suurim õpetaja, kirjutab Muhu Jäätise Wabrikule hinge sisse puhunud Maie Kindel. Olen alati uskunud, et kõik läheb hästi nii ehk teisiti. Minu vanaisa ja tädi olid kooliõpetajad, kes süstisid minusse vajaduse mõista olukordade põhiolemust, mis
Iiris Saluri – ka sisaliku tee kivil jätab jälje
Õppimise vabadus ja rõõm Märkasin hiljuti plakatile kirjutatud küsimust „Millal sa viimati õppisid?“ ja jäin mõtlema. Tõesti, millal? Suures pildis pean tunnistama, et alles, sest läinud suvel kaitsesin oma magistikraadi andragoogikas. Uurisin oma töös ise ennast, et teada saada, kuidas täiskasvanu õpib. „See pole küll mingi tõsine uurimus,“ arvas üks juht, kui töövestlusel